8/10
·271 syf.··
Beğendi
·
2020 24. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Nisan 2020 14:08
Kitabın dili aşırı derecede akıcıydı ve hiç zorlamadı beni okurken. Özellikle Odin, Loki ve Thor olmak üzere tanrıların, devlerin, elflerin, cücelerin olduğu bir çok hikayeden meydana geliyor kitap. Başında her şeyin başlangıcı anlatılırken, finalinde ise her şeyin bitimi Ragnarök anlatılmış. Okurken hiç sıkılmadım, hatta çocukken okuduğum masallar aklıma geldi hep. Yazarın dilini beğendim. Kitabın en sonuna koyulan ve kitapta geçen tüm kişilerin, yerlerin, her şeyin tek tek kim ve ne olduğunun açıklandığı kısımda çok faydalı olmuş. Kısaca konusuyla, diliyle, iç tasarımı ve kapak tasarımı ile çok güzel ve etkileyici bir kitap olmuş. Okumanızı tavsiye ederim..
İskandinav MitolojisiNeil Gaiman · İthaki Yayınları · 20183,591 okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.