6/10
·288 syf.··
2020 29. kitabı
Aslında güzel bir kitap yani yazılış amacına uygun.Peki neden 6 puan derseniz öyküler çok acami geldi bana.Gerçi yazarın amacının öykü yazmak değilde kadın sahabeleri anlatmak olduğunu düşünüyorum.Yoksa onları ön plana cıkarmaz,hep hikayelere serpiştirirdi.Genel olarak hoşuma gitti,okunabilir.Özellikle kadın olarak islamda kadının yerini ya da taa o zamanlarda kadın hayatı üzerine fikir olması açısından okunabilir.Ayrıca 288 sayfa fakat osmanlıca ile beraber oldugu için Türkçe bölümü 105 sayfa.
Meslek Sahibi Sahabi HanımlarSena Ayaz · Rika Kitap Yayınları · 201350 okunma
·
58 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.