Karadeniz Kitap Fuarı’nda Sel Yayınları’ndan bir fotoğrafın hikayesini merak ettiğim için aldığım, okunurken zorlanmadığım bir kitaptı. Bu kitap 4 aile üyesinin ağzından anlatılmış. İçinde hayatla ilgili barındırdığı sözler inanılmaz hoşuma gitti. Olay beklemediğim bir yere bağlandı, sonunu da sevdim.
16/100