Gün içerisinde deyim yerindeyse bir oturuşta bitirdim.hikaye üç silahşörler diye geçiyor ama başrol D'artagnan adlı bir gencin üç silahşörlere katılmasını anlatıyor.kitabın ismi üç silahşörler değil de D'artagnan olsaydı hiç garipsenmezdi.kitap okumayı sevseniz de sevmeseniz de kitap bir mum gibi hızlıca biticek.Keyifli okumalar...