Aaa
@AaaEe · 6yıl
Takip Et
Puan vermedi
·
136 syf.
·
Kitabı okudu
·
2020 73. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 19 Nisan 2020 20:54
Sait Faik'i sanırım en son üniversitedeyken okumuştum. Yine severek okuduğum bir kitaptı. En beğendiğim hikayeler Hişt Hişt ve İki Kişiye Bir Hikaye oldu sanırım.
Alemdağ'da Var Bir Yılan
Sait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 2020
13,4bin okunma
5 beğeni
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap