Puan vermedi·136 syf.··
2020 73. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 19 Nisan 2020 20:54
Sait Faik'i sanırım en son üniversitedeyken okumuştum. Yine severek okuduğum bir kitaptı. En beğendiğim hikayeler Hişt Hişt ve İki Kişiye Bir Hikaye oldu sanırım.
Alemdağ'da Var Bir YılanSait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 202013,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.