Gerçekten çok güzel bir kitap ve hemen kitabın kahramanlarıyla yakınlık kurdum çünkü aslıyla çok fazla ortak yönümüz var ve sanırım bu yüzden kitap beni çok içine çekti bu yüzden okumayanlar varsa mutlaka tavsiye ediyorum. Kitap akıcılığıyla muhteşem:)