10/10
·235 syf.··
Beğendi
·
2020 140. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 20 Nisan 2020 19:42
Mustafa Ulusoy'un okuduğum üçüncü kitabı oldu..Deneme tarzında ilk kitabı aynı zamanda.. Herkese iyi gelen bir yazar vardır.Mustafa Ulusoy benim için öyle... Bir kahvede oturmuş sohbet ediyormuşuz gibi hissediyorum,onu okumak iyi geliyor.Tesbitleri yerinde ve tavsiyeleri de kesinlikle faydalı olacak şekilde..Günümüz dünya algısını çok güzel değerlendiriyor.insana farkındalık kazandıran ve hayatına mutlaka birşeyler katacağına inandığım güzel bir eser...okuyun, hediye edin,okutun ... sağlıcakla ve kitapla kalın
YakınlıkMustafa Ulusoy · Kapı Yayınları · 20171,053 okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.