·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Nisan 2020 23:02 İlk bir kaç sayfayı okuyunca bile Atatürk’ün neden bu kitabın tüm okullarda özellikle askeriyede okutulmasını istediğini anlıyorsunuz.
Aslına bakarsanız bizim ülkemizde benzer süreci yaşamış. Atatürk’ün benzer bir başarıya sahip olduğunu görüyoruz. Belki onlardan çok daha büyük bir başarıya imza attı zira onların bizdeki kadar haini yoktur...Aynı zamanda bu başarı olmasaydı, ne okurduk sorusuna cevabı da komşularımıza bakarak görüyoruz.