·440 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Nisan 2020 15:20 Sadece şunu söylemek istiyorum. Ben ilk kitabından biraz daha çok sevdim ikinci kitabını. Sadece sonunda böyle bir şeyle karşılaşacağımı bilmiyordum. Sizde okuyunca elinizdeki kitapla mal gibi kalacaksınız. Öyle olmamak için sizde benim gibi 3 seti bir anda alın yoksa pişman olursunuz ben diyeyim. Bu öyle ilk kitabını alayım, seversem devamını da alır okurum denecek kitaplardan değil. Malum her kitap sonu ayrı bir olayla bitiyor.