·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Nisan 2020 18:33 Okurken 4 duvar içinde yaşayan bir mahkum ve 6 hafta sonra olacak olan idam cezasını bekleyen bir mahkum oluyorsunuz. Kitabın başından beri kendime şu soruyu sormaktan kendimi alamadım. Yakın zamanda idam edilecek olsam ne düşünürdüm? Yada düşünebilir miydim. Acaba ne hissederdim? Yada bir şey hissedebilir miydim.