Defalarca okuduğum bu kitabın en güzel özetini şöyle anlatayım.
Benim sadece kendime ihtiyacım varmış, kaybetmemem gereken tek insan benmişim.. #kendinehosgeldin
Hoş geldim canım kendim.
Dünya sevgi üzerine kurulu ve dünyeviliğe aldanan insanlar sevilmeyi haketmiyor ne yazıkki. O yüzden senin en güzelini en büyüğünü kendimize ayırmalıyız. Sevgimizi ruhumuzda hissetmeliyiz.