·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Nisan 2020 12:04 O kadar güzel bir kitaptı ki... Kitapları altını çizerek okumayı sevmem -kıyamadığım için- fakat bu kitabı altını çizerek okudum. Hani derler ya her yaşın bir güzelliği vardır kıymetini bilmek gerek diye. Kitapta aslında bu güzellik ebedî bir hâle bürünürse ne kadar zararlı olabileceğini, insanı hangi yollara sürükleyeceğini öyle güzel bir şekilde anlatmış ki... Hayran olmamak elde değil.