·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Nisan 2020 00:08 okuduğum yere göre değerlendiriyim. kitap akıcı ve yazar kitabın içindekilerini okuyucuya hissettirmeyi benimsemiştir.şimdiye kadar kitap oldukça başarılı görünüyor.umarım devamı da akıcı olur.bundan da hiç şüphem yok :))