Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 03 Nisan 2020 20:00 Bu kitap hakkında ne yazacağım inanın bilmiyorum. Uzun süredir bu tarz bir kitap okumamıştım ve beni duygusal anlamda çok etkiledi. Çocukların iç dünyası oldum olası ilgimi çekmiştir zaten.
Zeze çok masum bir karakter, cidden okudukça şaşırıyordum nasıl bu kadar hayalperest olabilir diye. Onun olaylara bakış açısı farklı. En üzücü olan ise ailevi yaşamı olabilir. Belki kitabı bu denli sevmemin nedeni dünyada böyle yaşam standartlarına sahip çocukların olduğunu hatırlatmasıdır. Ben bu kitabı gerçekten çok benimsedim ve beğendim. Eğer okumadıysanız Zeze ile çıkacağınız eşsiz yolculuğu ertelemeyin derim.