·184 syf.····Okunma: 25 Nisan 2020 14:04 Kitabın bu tatlı yazarı kendisinin asla profosyenel bir yazar olmadığını kitabın ta en başında belirtiyor. Kitaptan ne beklediğiniz ve ne aldığınız tamamen siz okuyucuya bırakmış. Çok samimi, çok içten, bi sürü güzel duygu yaşatıyor size. En çokta güldürüyor. Sanki bi masada sekiz güzel arkadaşınızla oturup saatlerce muhabbet etmişsiniz gibi hissetiriyor size. Okuyun. Eğlenin. Sevin. Kitabın yazarı ile arkadas olmak isteyeceğinizi düşünüyorum. Benim öyle oldu da...