7/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2020 37. kitabı
Daha önce "Deliliğe Övgü" kitabını okuyup çok beğendiğim, bizden 500 yıl önce yaşamış bir düşünürün kitabı. Yerinde tespitlerde dolu bir düşünce paylaşımı. Kendi tabiriyle iyi bir Hristiyan olduğunu dile getiren yazar; kitabında biz Türkleri konumu gereği pek de sevmediğini hissettirse de savaşın hiç bir tarafa fayda sağlamadığından bahsetmekte. O zamanın şartlarında din savaşlarının açtığı yaraların ne yönetici ne de din adamlarının pek de umrunda olmamadığından duyduğu rahatsızlığı dile getirmekte; kitabın başında söylediği ata sözünü kitabın sonunda da tekrar vurgulayarak son sözünü dile getirmiştir. "SAVAŞ YALNIZCA ONU YAŞAMAYANLARA GÜZEL GELİR."
Savaşa KarşıDesiderius Erasmus · Zeplin · 20141,158 okunma
·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.