Puan vermedi·76 syf.··Beğendi
· Şiirlerin satır aralarından Didem Madak'ın sesini duyduğum ve kimi zaman kendimi sayfa kenarlarında Didem Madak 'a "abla" diye hitap ederek konuşurken ona notlar yazarken bulduğum bir şiir kitabı. Kitap, yaklaşık iki senedir rafta duruyordu. Ara sıra elime alsamda hissedemeyip bırakıyordum. Ta ki zamanı gelene kadar. Ta ki yüreğimde, düşüncelerimde cümlelerin sesini, mananın hissiyatını duyacak kadar olgunlaşana kadar...
Kimi kitaplar vardır, hissedilerek okunmasıdır o kitabın hakkı. Ve yazarına manevi ablam dedirtecek kadar anlaşılmak, hissedilmek üzere dökülmüştür kaleme. Sanki kaleminden daha çok kelam eder ve siz yazarı esasında bir insanı tanır, kendinizi bulursunuz. Okudum bitti diye kenara koyduğum bir kitap hiç olmadı özleyip elime alır sohbet eder şiirlerle sonra tekrar vedalaşırım. Bağrıma bastığım nadir şiir kitaplarından. Not: Şiir kitabı okuyun, ancak kitabı edindikten belki günler belki yıllar sonra o kitap size manasını aralar.