Çok iyi yazarların kötü kitaplarını okumuş olmanın hayal kırıklığını size anlatamam. Bu hayal kırıklığına tahammül etmem gerçekten zaman alıyor. Uzun bir zamandan sonra kitaplarla tekrar barışmak güzel fakat bunu kötü bir kitapla yapmak da çok iyi bir durum değil (: Yağmurun ferahlatan bir etkisi olduğunu düşünecek olursak, yeni kıyafetleriyle sokağa çıkmış ve öfkeyle karışık yağan yağmurda ıslanan talihsiz bir insan gibi hissediyorum. Tavsiye etmiyorum...
Demem o ki, kötü kitaplar sizi yeni kitap sahibi yapar. Yeni kitapları alırken de aynı zamanda iyi bir araştırmacı...