Puan vermedi·175 syf.··Beğendi
· Fahreneit 451 bir kitabın yanma ısısı. Yazar bu kitapla ilgili şunu söyler;"santigrat ölçeğine geçersek çok üzülürüm" çok güldürmüş duyuyorum beni. Özellikle distopyalar seviyorsanız 1984,cesur yeni Dünya ve tabii ki bu kitap hala bu türde ilk 3 sırada bence. Yazar devrik cümle kullanmayı ve karakterin ruh halini yansıtacak şekilde kelime oyunlarını bolca kullanmış kitapta o da ayrı bir tat katmış tabii ki.