Mert 1903
@Mert_1903
Takip Et
O birileri iyi ki var...
...ve bazen de; "Seninle konusmak iyi geldi' diyebileceğin birileri olmalı. ~Rabbim güzel insanlari eksik etmesin hayatımızdan.
1000Kitap
51 beğeni
·
1 paylaşım
·
1 alıntı
·
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Pınar
Aminn🤲...
1