O birileri iyi ki var...
...ve bazen de; "Seninle konusmak iyi geldi' diyebileceğin birileri olmalı. ~Rabbim güzel insanlari eksik etmesin hayatımızdan.
1000Kitap
··1 alıntı·
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Aminn🤲...