·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Nisan 2020 13:08 Bu yazarın okuduğum ilk kitabı...
İyiki de okumuşum. Aslında kitap sonla başlıyor diyebiliriz. Veronikanın intiharı...
Ediyor etmesine ama belli bir süreliğine kurtuluyor. Çünkü içtiği hap kalbinde hasara neden oluyor. Kalan 1 haftalık ömrünü akıl hastanesinde geçiriyor ve orada yaşadığı şeyler anlatılıyor.
Kesinlikle okunması gereken bir kitap,iyi okumalar.