·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2020 16:16 Kitap gerçekten harikaydı. Elif karakterinin kendi mutluluğunu önemsememesi sinirlerimi bozuyordu ama sonunda doğru kararlar aldı. Eser'in sevimli halleri,Ecmel'in güçlü duruşu,,,
tüm karakterlere bayıldım. Ee tabi Okan ve Derin hariç. Sonlara doğru sizi şaşırtacak bir kitap. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.