Puan vermedi·632 syf.····Okunma: 01 Mayıs 2020 17:25 Siyer adına okuduğum en güzel kitaplardan. Ayetler ışığında o dönemi an ben an yaşıyorsunuz. Bence bu kitabı diğer siyer kitaplarından ayıran en önemli özelliği sadece kronolojik sırada bilgiler içermesi değil, olaylardan çıkarmamız gereken dersleri de güzel bir uslupla okuyucuya verebiliyor olması. Kitap çok akıcı sanki sürükleniyor gibisiniz. Tabi bunda Efendimizin (sav) hayatının anlatılıyor olması da etkili. Osman Nuri Topbaş 'ın kalemini çok seviyorum. Yazdığı kitapların içinde bilgiden ziyade ruh ve samimiyet var ve o da okuyucuya fazlasıyla geçiyor. İlk defa siyer okumak için kaynak arayan kişilere kesinlikle tavsiye ettiğim ve herkesin kitaplığında bulunması gerektiğini düşündüğüm bir kitap. Okuyunca pişman olmayacaksınız hatta bitirdiğinizde Peygamberimizin hayatını oluyup öğrenmenin verdiği huzuru bir süre hissedeceksiniz. Feyizli okumalar...