·288 syf.····Okunma: 01 Mayıs 2020 23:36 Dikkat spoiler!!
Kitaba başlar başlamaz aşırı güzel ve keyifli ilerledi. Ancak biraz ilerleyince bozulduğumu ve yere çakıldığımı söyleyebilirim. Yahu kadın felix gibi iyi saf temiz bi adamı bırakıp nasıl mathias ı yaşamak istersin.. bulduğu ilk fırsatta adama veda etti resmen. ( ben sevdiğim karakterler açısından kitaba bakmayı çok çok severim ) ama sonrasında kitap tekrar düzene girdi ve her şey birden komikleşmeye başladı. Keşke otuz olsam filmi tadında bi kitap olmus. Yazarda bunu belirtmiş zaten ve kitabın sonunu güzel bağlamış. Eğerki kafam dağılsın biraz eğleneyim diyorsanız mutlaka okumanız gereken bi kitap diye düşünüyorum. Yazarın okuduğum ilk kitabı diğer kitaplarında da ara ara gezinmeyi düşünüyorum..