ilk 21 manga genel yorumum *spoiler yok*
Puan vermedi·224 syf.··
2020 21. kitabı
berserk 1992 yılından beri süregelen bir manga dizisidir. bir başyapıt ve kült olduğu için okumam gerektiğini düşünerek başladım. seri ilk 2-3 manga giriş niteliğinde ve daha sonraki 14 manga ise geçmişi anlatıyor, o mangalar serinin en harika yeriydi. Griffith ve Gatts dostluğu, Casca ve diğer karakterler oldukça hoş ve eğlendiriciydi. Daha sonra ise karakterlerin hemen hemen hepsi derinleşiyor ve beni koparan şey de bu oldu. çok fazla karakteri yakından tanırken olay alakasız yerlere gitti. okuduğum son 3 manga tamamen savaşa odaklıydı ve ana konudan kopmalar oluyordu. o yüzden devam etmemeye karar verdim ama belki tamamlayabilirim de belli olmaz, manga sevenlerin kesinlikle okuması gereken bir kitap. ayrıca savaş beni çok sıkıyor okurken bırakmamda bu da etkili oldu. genel olarak 8 :)
Berserk - Cilt 1Kentaro Miura · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 20121,013 okunma
·
142 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.