·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mayıs 2020 17:30 Zweig'in bir çırpıda okunacak dokunaklı bir kitabı. Kitap 3 hikayeden oluşuyor. Üç hikayede de ana karakterler toplum dışına itilmiş, yalnız , sevilmeyen kişiler. Ama bu itiş onların değil insanlığın suçu gerçekten. Dış görünüşten veya karşıt görüş olduğundan insanlar toplumdan itilmemeli. Farklılıklar bizi biz yapmalı. İlk hikaye(Lyon'da düğün)müthiş bir aşk hikayesi, ikinci hikaye(İki yalnız insan) sevilmedikleri i düşünen topal bir adam ve kendini çirkin hisseden kızın aşkını, son hikaye(wondrak)ise (en etkileyici olan bence bu idi) toplumdan itilmiş çirkin kurukafa gibi isimler takılan , tecavüze uğrayan, kendi çocuğunu öldürecekken doğduğunda ona sımsıkı sarılan annenin hikayesi. Savaş için çocuğunu ondan koparıp almaları çok üzücüydü. Çocuğu için herşeyi yapan, hayata ve oğluna sımsıkı tutunan bir anne .Gerçekten anneler iyi ki varlar. Cennet onların ayağı altında...