Ne yazık ki çok sıkıldığım bir kitap oldu. Polisiye değil de tarih kitabı okuyor gibiydim. Ne bir heyecan ne bir gerilim vardı. Sensi ve Claps yoktu bu kitapta da. Benim için hayal kırıklığı.
Ölümle RandevuMario Mazzanti · Sonsuz Kitap Yayınları · 20141,143 okunma