3 Mayıs ve Hüseyin Nihâl Atsız'ın saygı ile anılması ile ilgili rahatsızlık duyan varsa beni derhal engelleyebilir. Zirâ her geçen gün sayenizde onlara daha da tutku ile bağlanıyorum. Edebiyat kisvesi altında nefret kusmamanızı tavsiye ederim.
#3Mayıs