10/10
·212 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 04 Mayıs 2020 20:05
Bendeki 3. baskı bir kitap. Devrik tanı sevenler için nokta atışı bir eser, tam benlik kisvesin de diyeceğim kendi adıma. "...Ne diyordum ben sahi? Doğru ya ! (Ni)sana varma çabamı anlatıyordum kelebek kılığında. Etrafımdaki ipek_ten örgüleri aşarak baharı müjdeleyecektim. Bak yine kozam paramparça...." uç nokta da tiradlarım!
Hadi Beni Aşk'tan YaratÖzgür Gümüşsoy · Nemesis Kitap · 201155 okunma
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.