Vay be Zeze... Şeker Portakalı ile başlayan maceramız, Güneşi Uyandıralım ile devam etti. Delifişek ile de sona erdi. Kendi evladımmışçasına bu üç kitapta büyümene şahit oldum. Seninle birlikte ben de büyüdüm. Bu güzel seri keşke bitmeseydi. Maceralarına ortak olmak güzeldi, Gum <3
- seni hiç unutmayacağım-
Mutlaka okuyalım, okutturalım. Kütüphanenizin en güzel köşesini hakedecek türden kitaplar ;)