8/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
Bu kitabı duygusal olarak dipte olduğum bir dönemde okumuştum. Az da olsa fayda gördüm. Umut hakkında düşündüren ve haklı bulduğum bir kitap. Son bölümününü özellikle çok beğendim. Ama sürükleyicilik açısından çok iyi diyemem. Bazen sıktığı da olmuştu. Bu sebeple başka bir kitap ile değişimli okunabilir.
Her Şey B*ktanMark Manson · Butik Yayınları · 20191,194 okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.