Etkileyici bir kitaptı. Severek okudum... Tavsiye edilebilir bir kitap. İnsanın kendini düşünmesini sağlıyor bazı kısımlarında özellikle. Yerinde olsam napardım dedim okurken.
Mısra anne ve babasını kaybetmiş. Babaannesi ve 2 kardeşi ile kalıyor. Bir eve bakmakla yükümlü Mısra ve de okuyan kardeşlerine.
Bu yüzden liseden snra okumayı hayaller kurmayı bırakmak zorunda kalmış ve garsonluk yaparak geçim sağlıyor. Erkek kardeşi Emrenin yaptığı kaza sonucu büyük bir borç ödememek için bi oyuna dahil oluyor ve oyun sonunda aşkı buluyor Keremde. Hem işi hem de hayatı değişiyor Mısra'nın...
Güzel ve zor bir hayata ortak oluyoruz Betül Güçlünün bir eserinde. Bazen ne kadar güçlü olmak zorunda kaldığımızı görüyoruz. Güçlü olmasıyla ve kardeşlerin bağlılığyla beni çok etkilediler.