Puan vermedi·96 syf.····Okunma: 08 Mayıs 2020 18:48 Komünizm yönetim şeklini anlatan güzel ve akıcı bir kitap. Okuyanın “keşke aynı şekilde yaşayabilseydik” yorumunu yapacağı, günümüz yaşam tarzıyla kıyaslaması halinde haksızlık olduğunu düşündüreceği kesindir . Kitaba “Güneş Ülkesi” denmiş ama ben “mutluluk ülkesi” diyorum . Astronomik bilgilere yer verilmiş olması gerçekten mutlu etti .
Güneş Ülkesi’nde kölelik yoktur , üretime tüketime , kadınlara , çocuklara , askerlere , insanlara değer verilmektedir . Sınıf ayrımı yoktur herkes eşittir . Ülke malları ortaktır ve özelleştirme yoktur . Herkes mutludur , herkes bilgilidir .
Harika bir eser olduğunu ve okunmasını tavsiye ediyorum