Puan vermedi·96 syf.····Okunma: 09 Mayıs 2020 05:33 Merhabalar herkese hayatımda okuduğum en güzel kitaptı belki de bana en çok şey kattığına inandığım bir kitap.İlkokulda herkes bilir sınıfın bir kitaplığı vardır . Kitaplıkta herkese yetecek kadar kitap olur. Okudukça diğer kitap diğer kitap diye hep değiştirilerek tüm sınıfın kitap okunması sağlanırdı öğretmen kitap okutturur özet çıkarttırırdı.O zamanlar kitap okumayı işkence gibi hissettiğim yıllarımdaydım yine öyle bir günde kitap değiştirirken ilkokul 4. sınıf öğretmenim bu kitabı okumam için bana verdi.Neyse eve gittim erteledim hep aman yarın okurum diğer gün okurum vs. diye son güne gelmişim bile dedim neyse okuyayım da bitsin diye başladım ilk sayfasında bir çocuğa değil de yetişkinlere ithaf yazdığını dile getiriyordu yazar ^^Büyükler hiçbir zaman tek başlarına bir şeyi anlamıyorlar.^^ Bu sözü de ondan söylemiş olsa gerek :).Sayfalar ilerledikçe sanki kalp atışım artıyordu sayfalar benden önce ilerliyordu baktım kitap bitmiş bile bittiğine çok üzüldüğüm bir kitaptı asla bitsin istememiştim .O günden sonra kitapları birer yaşam diye birer hayat diye görmeye başladım . O günden beride baş ucu kitaplarımdan biridir her zaman okurum
Eğer şu zamanda hala okumayan varsa tüm samimiyetimle diyorum çok şey kaybetmiştir
Kendinize iyi bakın iyi okumalar :)