-Seni seviyorum +Beni sevdiğine dair kanıt göster ? -kanıt inancı öldürür.Eğer kanıt gösterirsem seni sevdiğimi bilirsin .Ben “Seni sevdiğimi bilmeni “değil,seni sevdiğime inanmanı istiyorum. +Neden - Çünkü bilmek beyinle ,inanmak kalple yapılan işidir .
··1 alıntı·
42 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Knk sen bunu daha öncede paylaştın sanki
Hayır kanka paylaşmadım Hatırlamıyorum
Ben hatırlıyom kanki Aylar önce
Olabilir hiç hatırlamıyorum