7/10
·368 syf.··
2020 25. kitabı
Nasıl bir son? Nasıl bir şey? Aslında beklediğim kadar güzel değildi ve saçma yerler vardı. Ama o son beni bitirdi. Yıkıldım. Karakterlerin samimiyeti ve kitabın sıcaklığı çok güzeldi. Kahkahalarla güldüğüm yerler de vardı elbette. Tavsiye edebilirim
Gri KapüşonluSude Bucaklı · Ren Kitap · 2018103 okunma
·
197 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.