yazar zaten değerli bir insandır . kitabın felsefe bölümü zaten felsefe ile ilgili kişiler için sığ bir hal almış olsada , toplumbilim bölümünü ilgilendiren ; dönemin gençliğinin durumu , ülkedeki ahlka kavramı vb konulardaki görüşleri çarpıcıdır ve dönemi anlatan bir düşünür olması bakımından değerlidir .