Puan vermedi·576 syf.··Beğendi
· Yayınevi takıntılı biri olarak yıllardır kitap kütüphanemde olmasına rağmen okuyamadım. Klasikleri sadece belli bir yayınevinden okumak istediğim için . Ama ön yargımı kırarak kütüphanemdeki kitabı aldım ve okudum . SONRASI
Yıllardır öylece orada beklettiğim için çok pişman oldum. Meğer bir cevher bekliyormuş rafta.
Kitabın dili son derece akıcı, betimlemeler bile okurken toplumsal yapı hakkında bilgi veriyor o betimlemeler arasına yazar neler sıkıştırıyor
Asılan çamaşırları betimliyor mesela ama çamaşırlar açlık kokuyor.
Konu olarak çok fazla detay vermek spoiler olabilir ama tarih, sosyoloji, aşk, sınıfsal çatışmalar çerçevesinde işlenmiş film tadında çabucak okuyabileceğiniz bir kitap. Hatta okumak değil izlemek bile diyebilirim.
Son olarak kitabın dip notları bile baya ilgi uyandırıcı bilgiler, hikayeler içeriyordu. İlk kez dip not okurken bu kadar keyif aldım. İYİ OKUMALAR