yazarın olgunluğunun da verdiği deneyimle yazdığı kitap . dostluğun ne kadar değerli olabileceği üzerine bir deneme gibi birşey . sizi çok aydınlatacağını düşünmediğim gibi gözünüze daha önceden batmamış birkaç fikir vermeyeceği gibi bir durumda yoktur . zaten kısa bir kitap .