2/10
·179 syf.··
2020 57. kitabı
Hiç sevmedim... ama hiç. Yani hikaye kötü kişiler sıkıcı anlatım yavan mı denir ne denir inanın bilemiyorum. Yazar 2,5yıl araştırma yapmış onun sonucunda yazmış bide bu kitabı. Araştırmaya gerek yokmuş pek bu ülkenin siyahi tarihini az çok bilen herkes böyle bir romanı yazardı. Garibanın sömürülüşü anlatılmış... mış... mış... açık konuşucam hızlı hızlı okudum yer yer sayfa atladım hikaye beni hiç içine çekmediği gibi nasıl fışına atacağınıda adeta şaşırmıştı! Kesin ben bişeyleri anlayamamışımdır hatalı olan benimdir diye düşünüyorum, düşünmek istiyorum.
Yazgı AtölyesiHasan Dönmez · Dorlion Yayınevi · 20191 okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.