·368 syf.····Okunma: 11 Mayıs 2020 17:36 Hasan Dönmez’in yazgı atölyesi kitabını yerlere vuran yorumumdan sonra bu kitap için şunu söyleyebilirim. “HAYATIMIN ROMANLARINDAN BİRİ” ben bu romanı okurken İçim parçalandı, kahroldum, dehşete kapıldım. Yaşandı bunlar bu ülkede, bu topraklarda. Biz yaşadık bizim insanımız yaşadı. Ve Hasan Dönmez bunu muhteşem bir şekilde ele almış. Yıllar önce okumuştum ver sayfası her satırı bir bir aklımda hala.