Yıllar sonra bu karantina günlerinde sevgili Kaktüs ailesinden Ekrem hocanın tavsiyesi ile Cin Ali Serisini bir arkadaşımla beraber okudum, “Aaa kaç yaşında insan Cin Ali mi okuyor?” Evet bence çok da güzel oldu :) siz de okuyun içinizde hala yaşayan çocuğun sesini duyun, onunla kahkaha atın :)
ilkokulda bin bir heyecanla heceleyerek okuduğumuz minik seri de Mustafa Kemal’e denk gelince gülümsedim. Bugün sorsalar “Cin Ali Serisinde Mustafa Kemal Atatürk ve andımız geçiyor mu?” diye... Bilemeyebilirdim :) Hatta yazarının da Rasim Kaygusuz olduğunu yeni öğrendim..
Okumayı söktüğümden beri okuyorum ve okumayı öğrendiğimizin işareti olan mavi önlüğümüzün yakasına takılan o minik kırmızı kurdeleye özlemlerimi iletiyorum..
Canım Ela öğretmenim seni ne kadar derinden sevdiysem artık hala imzam senin imzana benzer... :) @Ekremovic