Puan vermedi·402 syf.····Okunma: 28 Mart 2020 19:29 Tahminimce herkesin okurken iki uçta duygular yaşayacağı bir kitap Madam Bovary. Bir yandan Emma Bovary’nin yaptıklarına çok sinirlendim evet ama bir yandan da arayış içinde olmasını, kendini mutlu etmek için uğraşmasını anlayabildim aslında. Mutluluğu ararken ordan oraya sürüklenişi biraz da hüzünlendirmedi değil. Ama bu yaptıklarının sonucuyla ne zaman yüzleşecek, sonunda başına neler gelecek diye de hep bir merakla okudum kitabı. Kimseye fark ettirmeden bu kadar işi sürdürebilmesine de şaşırdım üstelik. Kısacası başta da dediğim gibi birçok farklı duyguyu hissedebildiğim bir kitap oldu.