8/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2016 13. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2016 12:22
Kitabı büyük merakla aldım. Aldıktan hemen sonra da okudum zaten. Film olucak diye duydum ve heyecanım arttı. Yoruma gelirsek güzeldi. Her kitapta olduğu gibi sonlarda heyecan arttı ve soluksuz okudum. Sonlara doğru da biraz heyecan vardı ve arada da aşk vardı. Onun dışında kardeş sevgisi. Kardeşin için neleri göze alacağın, nefretle sevgiyle neleri yenebileceğin, yanı sen yeter ki iste herşeyi başarırsin sözüyle uyuyordu. Gerçektende öyle zaten. Kitap guzeldi. İkinci kitabı da matbaadaymis kesinlikle onu da alıp okuyacağım. Kitabın konusu su bir kral var ve guclenecegini zannettiği ve olmeyecegini zannettiği için her yıl yaz ortasinda, 18 yaşını doldurmuş ve yaz ortasinda dogmus bir erkek çocuğu oldurucek. Bunlardan biri Lugh olucak mı? Babası ve kardeşi kaçırılan Saba kardeşini bulmaya çıkar. Yanında da Emmi vardır. Onu sevmez çünkü annesi onu doğururken öldü. Ve dostluk, ve aşk. Gözü kapalı güvendiği dostlar edinir ve... Bu kadar yorum yeter bence . kitabı tavsiye ediyorum beğenirsiniz bence.
Sinema
Kan Kırmızı YolMoira Young · Ephesus Yayınları · 2015305 okunma
·
45 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Film olmasıyla ilgili bir gelişme var mı? Ben de izlemeyi çok isterim