·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Mayıs 2020 02:50 Evet yine ilk defa tanıştığım bir yazarla karşı karşıyayım.
Tanışmak için iyi bir kitap mı seçtim bilemiyorum ama oldukça beğendim.
İçsel analizler, monolog konuşmalar, hayatın acınası yönleri, bizler gibi insanların günlük dertleri, üzüntüleriylr karşılaştım kitapta.
Anlatım olabildiğince düz, sade ve akıcı. Deyim yerindeyse halk ağzıyla yazılmış kitap. Bu yüzde hemen bitiveriyor.
Eğer okurken beğendiğiniz nüktedan bulduğunuz yerleri çizme huyunuz varsa, kitapta çizilmedik yer kalmaz! O derece ince ve anlamlı cümlelerle dolu. Ben bayılarak, keyif alarak okudum, yazarı ve üslubunu da çok sevdim.
Hikayelerdeki olaylar sizleri duygudan duyguya sokacak. Deneyin, tanışın, okuyun.