·101 syf.····Okunma: 22 Ekim 2009 19:24 Muzeffer İZGÜ' nün yazdığı, Ozan arkadaşımızın yönettiği, Samet kardeşimle beraber oyuncu olarak provalar yaptığımız iki kişilik oyun....
Sonra devam etmedik, çıkarmadık oyunu, fakat olsun, teksti okumak, birkaç prova yapmak, oyun üzerine konuşmak çok güzeldi....
"Sana atlet göndereyim mi! Şşşşşt sucuk da var."
Teşekkürler YST....