Colson un okuduğum ikinci kitabı. Yeraltı demiryolu ilk kitabıydı ve bir tık daha iyi bir kitaptı.
Bu kitapta çok duru sade güzel bir dil var. Yanında da sağlam bir hikaye. Hikaye insanlığın büyük yürüyüşünün küçük bir parçası. Insanın insana uyguladığı acımasız şiddete karşı bir mücadele kitabı gibi.
Bu kitabın Pulitzer kazanmış olması son derece sevindirici.
Güzel anlatım iyi ve insanlığın temel sorunlarını içeren güzel bir hikaye sanırım çok iyi bir de çevirmeni var. Bu yazarı okumayanlar bir bakın derim