Kitabı fazla beğenemedim... Klasik bir kitaptı kesinlikle okunmayacak bir kitap değil ama beğenilecek bir kitap da değildi benim için... Bana göre İde çok ağlıyordu yani bence kadın karakteri zayıf biri değil güçlü biri olmalıydı... Fazla ağlamasını sevmedim ben... Eğer biri bana sorsa şahmelek nasıl diye ben okuma derim...