7/10
·512 syf.··
2020 10. kitabı
Kitap genel anlamda güzeldi fakat bence fazla +18 vardı... +18'ler olmasaymış bence daha iyi olurmuş diye düşünüyorum)) ama zaten yazarın diğer kitaplarında da +18 var. Kitapta fazla flashback vardı yani bi şimdiyi anlatıyordu bi geçmişi ama bu beni hiç rahatsız etmedi ve okurken hiç karışıklık hissetmedim. Kitap genel anlamda güzeldi :))
Çilek MevsimiBurcu Büyükyıldız · Ephesus Yayınları · 2016609 okunma
·
49 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.