Kitap genel anlamda güzeldi fakat bence fazla +18 vardı... +18'ler olmasaymış bence daha iyi olurmuş diye düşünüyorum)) ama zaten yazarın diğer kitaplarında da +18 var. Kitapta fazla flashback vardı yani bi şimdiyi anlatıyordu bi geçmişi ama bu beni hiç rahatsız etmedi ve okurken hiç karışıklık hissetmedim. Kitap genel anlamda güzeldi :))