Eğer +18 olmasaymış daha güzel olurmuş diye düşünüyorum.. Kitabın ilk sayfalarında bile +18 olması beni rahatsız etti. Eğer karakterlere gelecek olursak Demir sinirlenince kimseyi görmeyen ve burcuyla sinirlendiğinde istemeden de olsa zarar vermesini çok klasik buldum. Hikaye genel anlamda güzeldi. Demiri sevdim :) Demirin son sayfalarda burcuyla yaptığı şey için çok kızdım ama pişman olduktan sonra da burcunun hamileliğini birlikte geçiremedikleri için Demire acıdım:((
Kitap genel anlam güzeldi))