5/10
·509 syf.··
2020 16. kitabı
Eğer +18 olmasaymış daha güzel olurmuş diye düşünüyorum.. Kitabın ilk sayfalarında bile +18 olması beni rahatsız etti. Eğer karakterlere gelecek olursak Demir sinirlenince kimseyi görmeyen ve burcuyla sinirlendiğinde istemeden de olsa zarar vermesini çok klasik buldum. Hikaye genel anlamda güzeldi. Demiri sevdim :) Demirin son sayfalarda burcuyla yaptığı şey için çok kızdım ama pişman olduktan sonra da burcunun hamileliğini birlikte geçiremedikleri için Demire acıdım:(( Kitap genel anlam güzeldi))
Aşk Her Şeyi Affeder mi?Burcu Büyükyıldız · Ephesus Yayınları · 2015463 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.